Кошик
650 відгуків
НЕДОРОГА ТА ЯКIСНА САНТЕХНІКА!
sanitary.com.ua
+380 (68) 329-64-32
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення та обміну Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право: - обміняти товар належної якості - повернути товар належної якості - повернути чи обміняти товар неналежної якості Товар який підлягає обміну: -товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, зовнішнім виглядом, який не був у використанні споживачем: подряпини, відколи, потертості, плями тощо - товар, після купівлі якого не минуло 14 днів - товар який має чек, товарну накладну або інший документ, що підтверджує купівлю даного товару Процедура обміну та повернення товару належної якості: - повідомте про намір повернути оплачений товар - повідомте причину повернення - повідомте номер декларації посилки та номер банківської картки для повернення коштів - після отримання товару належної якості, упродовж 3 днів ми повертаємо гроші чи інший товар. Процедура обміну та повернення товару неналежної якості: - повідомте про намір повернути оплачений товар - повідомте причину повернення - повідомте номер декларації посилки та номер банківської картки для повернення коштів - після отримання товару, протягом 3 робочих днів ми повертаємо гроші чи інший товар. Послуги за повернення даного товару виконуються за наш рахунок Обмін та повернення товару здійснюється як через Нову пошту, так і за адресою: Україна, м. Харків, вул. Копиловська 27 Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на картку або на розрахунковий рахунок Повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів після отримання товару у відділенні Нової пошти

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner