Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Відправлення замовлень здійснюється до 11:00. Замовлення отримані після 11:00 у вихідні або святкові дні будуть надіслані наступного робочого дня. Термін доставки складає 1-3 дні. Доставка замовлення здійснюється у всі населені пункти України, де є вантажні відділення та можливість кур'єрської (адресної) доставки. При доставці замовлення з формою оплати "накладений платіж" врахуйте, що компанія за цю послугу додатково стягує 2% від суми переказу + 20грн, за оформлення даного переказу. За правилами Нової пошти, відправлення які перевищують розмір 120см, ФАКТИЧНА або ОБ'ЄМНА вага більше 30 кг, а також ті відправлення які вимагають додаткової упаковки (обрешетування, флет-бокс, палетний борт) приймаються тільки ВАНТАЖНИМИ ВІДДІЛЕННЯМИ 1000 кг. Душові піддони, душові кабіни, душові двері, гідробокси, акрилові ванни, вважаються крихким товаром, тому при відправці Нова пошта робить додаткову упаковку (дерев'яне обрешетування, флет-бокс, палетний борт). Відповідно товари в даній упаковці приймає лише ВАНТАЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ (1000кг) ПРИ ОФОРМЛЕННІ ЗАМОВЛЕННЯ ВКАЗУЙТЕ ТІЛЬКИ ВАНТАЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ!!! Вартість доставки Новою Поштою 50-4500грн Залежить від : - кількості місць у замовленні - фактичного розміру кожного місця в замовленні - кількості об'ємної чи фактичної ваги замовлення - виду додаткової упаковки Доставка кур'єром Нової пошти від 85 грн (в залежності від розміру товара)
- Ви можете самостійно забрати Ваше замовлення зі складу у Харкові, вул. Копиловська 27 лише за попередньою домовленістю у робочі дні: Пн-Пт з 9:00-15:00. Перерва з 12-13
- БезкоштовноВи можете самостійно забрати Ваше замовлення зі складу у Харкові, вул. Копиловська 27, з 9:00-15:00, лише за попередньою домовленістю.
- Можлива доставка кур'єром по м. Харків. Для уточнення можливості доставки у ваш район міста та вартості доставки необхідно зв'язатися з менеджером магазину
Способи оплати
- Пром-оплата – безпечний спосіб оплати замовлень на Prom. Раніше всі операції проходили безпосередньо між покупцем та продавцем без участі маркетплейсу. Тепер, за умови використання послуги Пром-оплати, продавець отримає гроші лише після того, як покупець забере товар поштою
- Замовивши товар у нашому інтернет-магазині, Ви можете сплатити за нього при отриманні у відділенні Нової пошти. Візьміть до уваги те, що за цей вид сплати Нова пошта стягує додатково 2% від суми післяплати + 20 грн за оформлення.
- За умови самовивозу зі складу
- Даний спосіб оплати здійснюється на розрахунковий рахунок (IBAN) ФОП 2 група
Гарантія:
Гарантійний термін експлуатації душових кабін, гідромасажних боксів, акрилових ваннн та піддонів, душових дверей складає 1 рік.
Протягом гарантійного терміну спеціалістами сервісної служби здійснюється безплатний ремонт (за винятком компенсації споживачем транспортних витрат), повна або часткова заміна (залежно від характеру несправності) продукції протягом 60 днів, а також задоволення інших встановлених законодавчо вимог споживача щодо якості продукції, якщо вона вийшла з ладу через дефекти виготовлення або матеріалів.
Гарантійний ремонт не включає витрати, пов' язані з заміною витратних матеріалів (галогенові лампочки, водяні шланги , картриджі, форсунки, лійки тощо) і збитки, завдані виходом їх з ладу. Заміна не гарантійних витратних матеріалів, а також повторна (після закінчення 3-х місяців з дати встановлення) здійснюється за рахунок клієнта.
Необхідно дотримуватись температурного режиму води при використанні акрилової продукції. Вода не повинна перевищувати температурну норму 65 градусів за Цельсієм. Порушення температурного режиму використання акрилової продукції може призвести до зміни структури акрилу і як наслідок деформації.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на продукцію, несправність яких спричинена діями споживача:
- механічними, термічними або хімічними ушкодженнями будь- якого характеру, що виникли під час транспортування, зберігання, використання продукції (тріщини, відколи, подряпини);
- недотримання температурного режиму води до 65 градусів.
- використання продукції з метою, для яких вона не призначена;
- неправильним монтажем продукції;
- монтажу на продукцію інших пристроїв;
- недотримання правил експлуатації, недбалої експлуатації або зберігання продукції;
- пошкодженнями або порушеннями, спричиненими тваринами чи комахами;
- використання продукції в умовах, що суперечать технічним вимогам щодо встановлення;
- включення продукції до мережі з неприпустимими параметрами;
- некваліфікованим ремонтом;
- установки ванни способом, що не дає можливості вентиляції та вільного доступу до всіх пристроїв, змонтованих під ванною;
- використанням чистячих, миючих та інших засобів, що не відповідають даним поверхням;
- зміною конструкції чи іншими, не передбаченими інструкцією, втручаннями;
- незалежними від виробника причинами (перепад тиску у водопровідній мережі, погана якість води, пожежа та інші стихійні лиха).
Протягом гарантійного терміну спеціалістами сервісної служби здійснюється безплатний ремонт (за винятком компенсації споживачем транспортних витрат), повна або часткова заміна (залежно від характеру несправності) продукції протягом 60 днів, а також задоволення інших встановлених законодавчо вимог споживача щодо якості продукції, якщо вона вийшла з ладу через дефекти виготовлення або матеріалів.
Гарантійний ремонт не включає витрати, пов' язані з заміною витратних матеріалів (галогенові лампочки, водяні шланги , картриджі, форсунки, лійки тощо) і збитки, завдані виходом їх з ладу. Заміна не гарантійних витратних матеріалів, а також повторна (після закінчення 3-х місяців з дати встановлення) здійснюється за рахунок клієнта.
Необхідно дотримуватись температурного режиму води при використанні акрилової продукції. Вода не повинна перевищувати температурну норму 65 градусів за Цельсієм. Порушення температурного режиму використання акрилової продукції може призвести до зміни структури акрилу і як наслідок деформації.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на продукцію, несправність яких спричинена діями споживача:
- механічними, термічними або хімічними ушкодженнями будь- якого характеру, що виникли під час транспортування, зберігання, використання продукції (тріщини, відколи, подряпини);
- недотримання температурного режиму води до 65 градусів.
- використання продукції з метою, для яких вона не призначена;
- неправильним монтажем продукції;
- монтажу на продукцію інших пристроїв;
- недотримання правил експлуатації, недбалої експлуатації або зберігання продукції;
- пошкодженнями або порушеннями, спричиненими тваринами чи комахами;
- використання продукції в умовах, що суперечать технічним вимогам щодо встановлення;
- включення продукції до мережі з неприпустимими параметрами;
- некваліфікованим ремонтом;
- установки ванни способом, що не дає можливості вентиляції та вільного доступу до всіх пристроїв, змонтованих під ванною;
- використанням чистячих, миючих та інших засобів, що не відповідають даним поверхням;
- зміною конструкції чи іншими, не передбаченими інструкцією, втручаннями;
- незалежними від виробника причинами (перепад тиску у водопровідній мережі, погана якість води, пожежа та інші стихійні лиха).
Ми відправляємо товари з нашого інтернет-магазину в будь-яку точку України транспортною компанією Нова пошта, де є вантажні відділення, або можливість кур'єрської доставки. По місту Харків доставка може бути здійснена кур'єром нашої компанії за додаткову оплату. Вартість доставки уточнюйте у менеджера.
Шановні покупці! Крупногабаритні, крихкі та дороговартісні товари відправляються по передоплаті 20% на розрахунковий рахунок ФОП (решта суми - накладеним платежем) або пром-оплатою. Це стосується, акрилових ванн, душових піддонів, душових кабін, гідромасажних боксів, а також унітазів.